Over ons

Fiddelers Administratie- en Belastingadviseurs sinds 1983

Fiddelers Administratie- en Belastingadviseurs is er voor ondernemers in Breda en omstreken. Met begrijpelijke diensten en heldere afspraken helpen wij al 35 jaar ondernemers vooruit. Je kunt als ZZP’er, MKB’er of DGA terecht voor je boekhouding, belastingzaken, salarisverwerking en overige advieswerkzaamheden.

Wie zijn wij?

Wij zijn geen administratiekantoor dat gevestigd is in een statig bedrijfspand met een kostbaar wagenpark voor de deur. Wij houden de lijnen graag kort en spreken de taal van de gewone ondernemer. Deze aanpak resulteert in eerlijke prijzen en duurzame relaties met onze klanten. Wij zijn geen hobbyisten, maar HBO-professionals. Wij scholen ons continu bij in ons vak en zijn daarom op de hoogte van alle fiscale en financiële ontwikkelingen. Doe je zelf en je onderneming niet tekort en laat je bijstaan door een professioneel administratiekantoor.

Accountantskantoor of administratiekantoor?

Een vraag die vaak wordt gesteld, maar wat is nu het verschil? Inhoudelijk zijn de werkzaamheden veelal hetzelfde. Een accountantskantoor staat onder toezicht van de AFM en heeft  de bevoegdheid om ondernemingen te controleren die controleplichtig zijn. Wanneer ben je controleplichtig dan? Daar zijn drie eisen voor en je moet er minimaal aan twee voldoen:

  • Meer dan 12 miljoen omzet;
  • Balanstotaal van meer dan 6 miljoen;
  • 50 medewerkers of meer in dienst.

Voor veel ondernemers is dit (nog) niet aan de orde. Een administratiekantoor voldoet daarom prima. Betaal  niet voor kennis die je niet nodig hebt.

Wat kan jezelf?

Elke ondernemer is anders en heeft verschillende behoeftes met betrekking tot financiële ondersteuning. Sommige ondernemers hebben enkel hulp nodig bij je jaarlijkse winstaangifte. Andere willen enkel de salarisadministratie uitbesteden. En weer anderen willen volledige uitbesteding. Wij passen daarom onze diensten aan de wensen van de cliënt. We maken duidelijke afspraken over de werkzaamheden en geven een heldere prijsopgaaf vooraf. Nooit onverwachte rekeningen dus.

Anno nu

Wij maken gebruik van software vol slimme innovaties en toepassingen. Deze efficiënte manier van werken stelt ons in staat tegen een scherp tarief onze diensten aan te bieden. Onze software kan ook worden toegepast door ondernemers zelf. Dus wil je inzicht in je actuele prestaties van je onderneming? Of binnen 10 seconden een factuur verstuurd naar je klanten? Het is allemaal mogelijk! Laat ons je adviseren en ontdek of dit iets voor jou is.

Geïnteresseerd geraakt? En wil je een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek? Neem contact op en laten we een afspraak maken!

“Vrijwel niemand loopt te koop met zijn of haar geldzaken. Een professionele boekhouder weet dat en heeft integriteit op nummer 1 staan.”

Onze werkwijze

Geen enkele ondernemer is hetzelfde. Sommigen hebben slechts hulp nodig bij complexe vraagstukken andere willen volledige uitbesteding van de financiële administratie.

  • Kennismaking: We maken kennis met elkaar. Bij ons op kantoor of elders. Het eerste gesprek is uiteraard kosteloos.
  • Inventarisatie:Wat kan je zelf? Wat kunnen wij voor jou doen? Hoe wil je geholpen worden?
  • Offerte: Niets zo vervelend als onverwachte kosten. We maken daarom duidelijke prijsafspraken.
  • We gaan aan de slag!: Je kan je vanaf nu concentreren op je onderneming.
Hoe kunnen we je verder helpen?

Interesse gewekt in onze manier van werken?

bureau

onze voordelen
voor ondernemers
HBO+ professionals
Proactief
Flexibel
Heldere afspraken
Duidelijke taal

Op zoek naar een ervaren boekhouder?